ackadacka

Morgonrutiner..

Publicerad 2010-10-25 08:17:54 i Allmänt

Nu har jag och Filippa kommit in i våra morgonrutiner. Så himla skönt! Lillan vaknar vid halv sju tiden. Då får hon sitta i barnstolen medan jag äter frukost och dricker mängder av kaffe. Jag försöker hålla henne vaken i en timma, minst. Sen får hon mat och sen somnar hon. Då gäller det att vara snabb. Duscha, göra sig iordning, plocka här hemma och fixa fram hennes kläder. Ibland har man en timma på sig och vissa dagar bara 15 min så jag stressar som fan för att hinna allt. Mängden kaffe spelar stor roll. Ju met kaffe jag druckit desto effektivare är jag:):) Nu ska jag duscha, fixa mig och vika tvätt. Wish me luck att jag kommer hinna allt. Har ju trots allt bloggar i fem minuter nu. Jalla jalla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela