ackadacka

Kvalitét eller kvantitet...

Publicerad 2010-10-25 22:57:20 i Allmänt

Idag tänkte jag handla skor på skopunkten. Jag kände för att köpa billiga och bra (hyffsat bra) skor. Dom har så himla bra erbjudanden. Tag tre, betala för två eller köp två par skor och betala bara halva priset för det billigaste. Jag gick in på nätet igår och såg att dom hade uggs-kopior. ( jag har ett par äkta men har verkligen inte råd med ett par till) Massor av färger och olika höjder, även den modellen med knapp på sidan. Super tänkte jag. Ett par såna får det bli ( dom sistnämda). 199:- är ju as bra pris. Dom håller säkert säsongen ut iallafall. Tog på mig dom och dom gick i sönder. Hahaha!! Vilket skämt! Sparar mina slantar och köper kanske ett par nästa år eller på rea. Det är ju inte så att jag är i super behov av ett par nya skor men det är ju alltid kul att ha fler att välja på. För er som inte vet så ligger ett par nya äkta uggs pä ca 2500:-. No more skopunkten. Kvalité is the shit. Kost vad det kosta vill. Nu har jag haft mina uggs i 2 säsonger och dom ser faktiskt ok ut. Med tanke på att jag inte impregnerade dom första året. Min topp tre på bästa köp är: 1) Primebootsen 2) Gås-Jackan (den är så jävla sliten nu men jag sk noga fixa den, pälsen är fortfarande grymt snygg) 3) Barbour jackan Bubblare är: Ray Ban glajjerna, Uggsen och woolrich jackan. Önskeköp ( kan kvala in på topp 3 som kommer bli en topp 5) är: Marc Jacobs väska/ Mulberry väska och en tillhörande plånka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela