ackadacka

Kaffe..

Publicerad 2010-10-26 20:08:17 i Allmänt

Varje morgon tar jag mig en kopp (läs kanna) kaffe. Dagens försa kaffe är så jävla god. Imorse satt jag och kollade på en ekorre som sprang på utsidan. Längtar till imorgon när jag ska dricka min kaffe. Idag har vi promenerat och vart på babysim. Filippa Dick inte göra den flygande torpeden (barnet dyker på eget initiativ) för att hon var förkyld. Men nästa gång då kör vi så det ryker. När vi kom hem från babysimet så stekte jag pannkakor. Nu ligger vi i sängen och myser. När Filippa har somnat ska jag vika tvätt och fixa i köket. Böjt en tidig kväll idag. Är grymt trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela