ackadacka

Det bästa..

Publicerad 2010-10-06 23:23:53 i Allmänt

Något av det bästa jag vet är att ligga i dubbelsängen med Filippa och sova. När gurra är borta på jobb så passar vi på att mysa tillsammans. Filippa ligger på min sida och jag ligger på gurras. Det går knappt att beskriva hur det känns att vakna på morgonen av att en varm liten fot trycker in i magfläsket. Och så tänder man lampan och möts av världens leénde. Åhhh! Mammahjärtat smälter. Nä Nu måste jag pussa på min dotters underbara fossingar och lyssna på regnet som piskar mot rutan. (Julkortskursen var super rolig, nästa månad blir det receptbokskurs)

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckesstillverkande och min vardag

Publicerad 2010-10-09 17:37:37

Det är så härligt med barn.

Postat av: Kaj

Publicerad 2010-10-18 21:39:31

Vad mysigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela