ackadacka

Vinterhjul..

Publicerad 2010-11-10 09:53:28 i Allmänt

Idag blir det öppna förskolan i mölndal. Lek, fika och sångstund. Det ska verkligen bli roligt. Jag måste svänga in i barnaffären som ligger på vägen dit. Vinterhjul är ett måste. Det ska inte bli kul att gå ner till bussen sen. Det är en jätte brant backe på vägen till bussen som jag hoppas är sandad. Om den inte är det så blir det en jävla omväg till hållplatsen. Det kommer kännas konstigt att köra vagnen med vinterhjulen för dom sitter liksom fast. Nu har jag ju snurrhjul på vagnen. Det kommer kännas som att jag kör runt med en otymplig emmaljunga. Men man vänjer väl sig. Nu sover gangstern så jag får passa på att ät frukost och fixa mig. Hörs senare! (mobilbloggar under dagen)

Kommentarer

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-11-10 16:18:15

Du verkar vara en sån fin person :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela