ackadacka

Trött..

Publicerad 2010-11-15 20:35:28 i Allmänt

Nu har F gnällt sen kl 16. Jag är helt jävla slut. Om 3 dagar kommer Gurra hem. Äntligen! Då har han vart borta i 10 dagar, aldrig mer säger jag bara. Tur att jag är hemma hos mamma och kan få lite avlastning. F's ögon går i kors för att hon är så himla trött. Men hon ska vara vaken. Jag har massor att göra. Typ duscha, packa simväskan, packa skötväskan, bädda rent och hänga tvätt. Just nu hinner jag inte ett skit. Har lust att lägga mig på golvet och skrika!! Kl 10 ska jag vara på Bibblan i Härlanda. Vi får åka här ifrån kl 9, senast. Gå upp kl 8, senast. Tjoho!! Hoppas natten bjuder på mer sömn än igår. Gissar att det är tänder på G eller så är det ännu en utvecklingsfas.

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2010-11-15 22:40:11

so0v gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela