ackadacka

Tidig morgon..

Publicerad 2010-11-18 07:57:12 i Allmänt

Kl är åtta och jag har redan hunnit gratta mamma, bytt blöja, druckit kaffe, gett gangstern mat och lekt massor. Härligt! Idag fyller mamma år. Grattis till henne. Hon fick en jätte fin kofta från Gina av mig och familjen. Får väl se om vi hinner fixa en liten tårta till i eftermiddag också. Mums:) Idag blir det nog inte mycket gjort. Ta en promenad och njuta av att sambon är hemma igen. Vi har en ny Babyvakt som är as rolig. Man kan prata med varandra via babyvakten. Så ni kan ju gissa vad vi gjorde igår. Haha!! Man kan spela låtar också, fat det kommer man nog inte göra så ofta. F är på strålande humör idag. Det är så härligt att höra henne "prata". Nu blir det frulle!

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2010-11-18 11:23:03

Fin blogg! Kolla gärna in min och läs om en morgon som definitivt inte började som jag hade hoppats på..:-)



//Isa

Postat av: MammaMorran

Publicerad 2010-11-18 15:41:06

Åhh, lite tårta skulle inte vara fel :)

Kram MammaMorran-

funderar på livet och barn med ADHD/Autism

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela