ackadacka

Snö..

Publicerad 2010-11-24 09:15:47 i Allmänt

Idag blir det in till stan och ta en fika med Sofie. Det snöar ute nu och jag har inte alls lust att dra in till stan i detta vädret men orkar inte bara vara hemme heller. F ska få se nk's julskyltning idag också. Vi skulle kollat på avtäckningen i söndags men jag var för trött. Min parfym börjar ta slut (Chanel mademosielle) så jag gick in på NK för att kolla vad den kostade. 710:-, jag höll på att trilla baklänges. Jag har för mig att jag köpte den för typ 450:- på Landvetter flygplats. Ja ja, tur att det är jul snart. Kan önska mig en ny i julklapp kanske. (snälla snälla tomten) En plånka står på önskelistan också. Typ en Marc Jacobs:) Nä nu somnade lillfis så jag får göra ett ryck. (dagens ryck blir att vika tvätt, dricka kaffe, ta på mig kläder och packa skötväskan)

Kommentarer

Postat av: lucke

Publicerad 2010-11-24 10:42:39

Tjenare. Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

Postat av: Kulan

Publicerad 2010-11-24 14:31:39

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela