ackadacka

Har man inte jobb så..

Publicerad 2010-11-11 22:20:21 i Allmänt

Skaffarman sig jobb. Precis innan vi skulle lägga oss och mysa i sängen (jag och F) så tappade jag ut hela vällingflaskan på golvet. Hyffsat störande. När man har gosat upp med filtar och kuddar och är redo för mys så får man helt plötsligt svabba golvet och torka vällingstänk på allt i rummet. Aja, det blev mys ändå. F ligger i sin säng nu och snuttar (suger på tummen och knådar snuttefilten). Hon har fått tre torra fläckar runt munnen, det blir väl så när man alltid är fuktig runt munnen när det är kallt ute. Jag har smörjt in henne med Idominsalva så jg hoppas det blir bättre till imorgon. Imorgon ska vi till BVC och väga lillan. Hoppas hon har gått upp i vikt! Vi ska även hem och checka av posten. Jag tror korten från fotograferingen kommer imorgon. Hoppas hoppas!!

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-11-12 09:46:57

åh va mysigt med en liten knutt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela