ackadacka

Fredag..

Publicerad 2010-05-14 12:21:31 i Allmänt

Fan vad gött med fredag. Solen skiner och dagen ser lovande ut. I natt fick jag sova 5½ timma. Tjohoo!! Jag känner mig nästan utvilad. =) Lillan skrek som en vilding i natt. Så hjärtskärande. Hur gör man som förälder om man har et kolikbarn? Det måste vara sjukt jobbigt för psyket. Man blir ju härdad iallafall. Stackars människor som får kolikbarn.

Ikväll blir det mys med Linda och barnen. Undra vad man ska ha som fredagsmys.. Något riktigt göttigt får det bli, man får ju passa på när gubbarna är borta. Hehe! Flöt är kvällens ledord..

Nu ska jag väcka familjen och dra med dom ut på en lång promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela