ackadacka

Underbara Lördag..

Publicerad 2010-03-13 07:52:15 i Allmänt

Fan vad gött med Lördag. Solen skiner och fåglarna kvittrar faktiskt utanför. Jag önskar dock att jag kunde sova en timma till men jag är klarvaken. Typiskt! Jag ska snart ta en promenad till Dahls bakeri och köpa nybakat bröd:) Det finns inget godare till frukost. Det är gött att äta en riktig hotellfrukost ibland med ägg, juice, frallor och gott kaffe. Idag ska jag in till jobbet och hämta mina saker, typ mina skor och mina arbetskläder. Åhh vad jag vill ut i solen. Det nästan spritter i kroppen. Tänk vad lite sol kan göra:) Hejja Blåvitt och Frölunda!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-13 09:01:42

Åh va gott kommer du förbi med bröd till oss oxå. Vi bor ju inte så långt i från dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela