ackadacka

Seriöst..

Publicerad 2010-03-01 04:30:56 i Allmänt

Klockan står på 04.23 och jag ligger klarvaken i sängen. Lite ont i magen och mår lite illa. Jag kan inte sova. Så sjukt irriterande. Jag sov middag igår och gick och la mig vid elva. Min sömn har blivit helt rubbad känns det som. Men vad ska man göra om man blir sjukt trött på dagen när man är ledig? Klart man lägger sig och vilar. Tur att jag är ledig idag. Hoppas min söta förvirrade chef kommer ihåg det bara. :) Jag ska hänga med Linda till Bvc, lilla Emilia ska få sina 3 månaders sprutor. Stackarn! Nä jag får väl försöka sova lite. Kl sex börjar Nyhetsmorgon, kan ju försöka sova tills dess. :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela