ackadacka

Oj oj oj..

Publicerad 2010-03-04 21:08:21 i Allmänt

Nu är jag trött. Efter 6 timmar på gekås/Ullared så har man inte mycket ork kvar. Det blev en del prylar. För första gången någonsin så har jag inte köpt något onödigt på Ullared. Det blev massa saker till bebisen bl.a. Kläder, badbalja, oljor, tvättlappar och filtar. Köpte även en ny vårjacka, amnings-bh, amningströjor, gardiner och en jätte söt vaxduk. En rosa med vita prickar. Jag spräckte budgeten med 1000:-. Det är dyrare än jag trodde med barnsaker. Men nu är det köpt. Mormor hade med sig tre kassar med saker till mig dom jag fick innan vi åkte ner till Ullared. Hahaha!! Hon hade shoppat loss rejält på H&M's barnavdelning. Tack Karin för ditt stöd ang minnesmärkning:):) Det är ett bra sätt att se ljuset i tunneln:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-05 10:08:12

Hohoho ullared-ac! hoppas att du hade kul! det är inte min spis vi ska sälja,utan birgittas spis! hon har en exakt likadan som jag har! ni ska inte ha en sån hemma eller?

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-05 23:06:02

Oj, att du orkar?! Vad jobbar du med då? Har du inte sökt havandeskapspenning??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela