ackadacka

Mysig måndag..

Publicerad 2010-03-01 21:26:09 i Allmänt

Idag har jag haft en sån där havandeskapsdag. Så himla skönt! Jag har hunnit med massor. Linda hämtade mig vid halv tolv och så drog vi till Bvc på ekmanska med lillen. Lill fian skulle få två sprutor. En i varje lår. Det är ju tur att hon är så pass liten så att hon ite kan gå. Jag vet bara hur ont jag hade efter svinsprutan.
Första sprutan gick jätte bra, hon gnydde till lite men blev snabbt glad igen. Men andra sprutan. Shit alltså! Hon blev knallröd i ansiktet och skrek så gällt att jag trodde mitt hjärta skulle brista. Jag höll på att börja gråta. Om Linda hade börjat gråta så hade jag hängt på. Lilla hjärtat!
Men jag blev förvånad över hur fort hon slutade. Hon skrek i några minuter och efter lite fjäskande kom ett leende.  När hon blir större ska jag berätta hur modig och duktig hon var. För jag är fan imponerad!

Efter denna traumatiska men spännande upplevelse åkte jag hem och Malin kom på fika. Malin hade med sig ett scrapbook-kit. Så himla fint. Det är perfekt att sitta och pyssla med när man går hemma. Vi gick ner till en klädaffär vid olskrokstorget som har 25% på alla kläder. Hittade en jätte fin klänning som jag ska lägga beslag på imorgon efter jobbet. 130:- är ett bra pris tycker jag. Kanske kan ha den på dopet istället. Vi får se hur kallt det blir.

Nä nu blir det sängen. Har köpt en ny barntidning som jag ska lusläsa. =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela