ackadacka

Lång dag..

Publicerad 2010-03-31 21:00:39 i Allmänt

Idag blev det en sväng på stan och en lunch-fika med tjejerna. Jag och Emma spanade in Garden kollektionen på H&M men allt var som vanligt slut. Tråkigt! Jag fick jätte fina kläder av Emma till bebisen. Tack tack!

Efter stan drog jag hem till Lina och påskpysslade. Det slutade med att barnen gick och lekte, så jag och lina satt där själva. Haha! Fy fan vad jobbigt det var att blåsa ur äggen. 30 ägg blåste jag och Lina ut. 2 st gick i sönder. Jag är imponerad av oss båda faktiskt. Fan vad tiden går fort när man pysslar.

Nu har jag fixat iordning ett fint påskris här hemma. Är riktigt stolt över mig själv. Hemmagjorda ägg och fina rosa, vita och lila fjädrar. =)


Pyssel

Efter en dag på stan =)

Mitt fina påskris. Lägg märke till dom fina äggen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela