ackadacka

Fredag..

Publicerad 2010-03-12 10:30:29 i Allmänt

FAN vad förkyld jag är. Min näsa är helt igenproppad med snor. Tur att jag är sjukskriven så jag kan ligga hemma och kurera mig. Jag funderar dock på att ta en liten promenad om en stund. Måste ut i friska luften lite. Plus att det ska ju börja snöa idag och då kommer jag absolut inte att gå ut. Sen ligger det en affär en bit bort som säljer Yankee Candle ljus. =)=) Lätt värt att gå dit och kolla. Dom har 20% rabatt på månadens ljus, det kan ju vara värt att kolla upp.

En sak som är väldigt bra nu när man är hemma är att alla tv kanaler har play-funktioner så att man kan kolla på alla program på datorn via nätet. Har precis kollat på Hollywoodfruar (som är så himla bra) och ska snart kolla på landet brunsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela