ackadacka

Borta bra men hemma bäst..

Publicerad 2010-03-19 08:44:03 i Allmänt

Det är jätte skönt att åka ut till mamma i torslanda. Lugnt och skönt, ingen som stör (förutom den jobbiga grannen som vill ha skjuts till ikea). Men att komma hem, det är det bästa. Lägga sig i sina goa lexington-sängkläder och bara kolla i taket. Nu var jag bara hemma hos mamma under en natt men jag fick hemlängtan. Jag älskar mitt hem, vårt hem. =) Undra hur jag ska klara av att vara borta en helg. Jobbigt!

Måste berätta en rolig sak som hände på hockeyn igår. Mamma och Lasse satt vid oss igår. När vi suttit en stund kände jag hur det luktade konstigt. Typ fisk. Tänkte inte mer på det. Det kan ju lukta konstigt i scandinavium ibland. I mitten av första perioden säger mamma: -luktar det inte konstigt?. -Jo, typ fisk! säger jag. Då vänder sig killen om, som sitter framför och säger: -Det är jag som luktar fisk. Jag jobbar i en fiskaffär och har inte hunnit hem efter jobbet. Jag och mamma höll på att dö av skratt. Pinsamt eller vad? Så himla typiskt att sånt händer oss. Hahaha!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-19 15:46:40

Höll på att kissa ner mej:)))

Postat av: H a i d i ~

Publicerad 2010-03-19 22:29:54

Godnatt! :D Hoppas du haft en rolig fredagskväll,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela