ackadacka

2010-03-08

Publicerad 2010-03-08 09:48:04 i Allmänt

Idag är det tydligen internationella kvinnodagen. Hurra för oss kvinnor. Extra hurra för mig själv! =) Jag är ledig och ska snart in till stan och köpa en ögonfransböjare. När jag skulle sminka mig igår så höll jag på att bryta av alla ögonfransar. Snyggt att gå runt med ögonfransar på ett öga.

Igår var vi på dop i örgryte gamla kyrka. Det var en jättefin cermoni och prästen var grym (kvinnlig). Gurras pappa tog massor av fina kort på oss. Jag och gurra var gudföräldrar/faddrar så vi stod längst fram. När jag kollade på korten efteråt så insåg jag hur jävla stor jag är. Jag känner mig liksom rätt ok i kroppen. Inte typ smal men nästan. Jag ser ju för fan ut som barbamamma. Shit alltså!!
Så nu kan ni sluta säga att jag ser ok ut. Det är lugnt, säg att jag ser ut som en barba. Det är lugnt, jag lovar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela