ackadacka

Slappdag..

Publicerad 2010-06-03 10:19:37 i Allmänt

Idag blir det att inte göra någonting. Är trött som fan. Gårdagen spenderades med Linda och Emilia. Vi var på bio och gick på stan. Det var supermysigt att gå på bio. Fast jag får nog se filmen en gång till för det blev att man satt och tjötade och höll på med barnen rätt mycket. Det var förvånadsvärt tyst. Det var ändå ca 20 mammor med barn i salongen. Lite dåligt att man inte fick ta med vagnen in, fast Filippa misströstade nog inte. Hon låg i min famn under hela filmen. Och det älskar hon ju.
Jag fick testa Lindas Babybjörn igår. Det var spännande. Kändes himla konstigt att ha Filippa på bröstet och en tom barnvagn. Filippa bajsade ner både mig och henne när hon var i selen så jag tror hon gillade den.

Som sagt. Inga måsten idag. Promenad till bvc blir det och lite chill på gräset på kyrkogården kanske. Måste köpa ett UV-vindskydd till lillan. Det får bli helgens to do.

Kommentarer

Postat av: Fiffi

Publicerad 2010-06-04 10:14:28

Mysig blogg!

Postat av: EmiliaEmilia

Publicerad 2010-06-04 22:18:24

hoppas att ni fick lite bioro också, trevlig helg!

Postat av: HoneyDarko

Publicerad 2010-06-06 20:11:52

Super chicka vintage smycken med en modern twist.



Besök vår webbshop http://honeydarko.jetshopfree.se/ om du vill sticka ur mängden och vara unik.

Postat av: [Secret Thoughts of a Stupid Chick]

Publicerad 2010-06-07 14:20:18

Jag har precis börjat min "privata" blogg. Där kommer jag bara att vara ärlig och skriva vad jag tycker om allt och alla - anonymt! Intresserad? Håll utkik på STSC! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela