ackadacka

Myspys..

Publicerad 2010-06-09 11:01:04 i Allmänt

Nu har jag och lillan legat i sängen och myst sen kl nio. Dags att ta tag i dagen. Idag ska vi på återträff med föräldragruppen som gick föräldrakursen med. Det ska bli så himla roligt att träffa alla bebeisar och alla mammor. Vissa var lite udda så det ska bli intresant. Innan vi går dit ska jag försöka scrappa lite. Det är inte så enkelt att göra det när lillan är vaken. Hon vill ju ligga och prata med mig och härma ansiktsuttryck. Jag ska göra ett försök och ta fram babygymet. Vi har köpt en systemkamera så jag ska försöka ta lite fina kort också.
Dammsuga och vika tvätt står också på schemat. Hur ska jag hinna? Jag tror jag kommer gå in i väggen. =)=)

Kommentarer

Postat av: KLACKARNA I TAKET

Publicerad 2010-06-09 21:11:55

TÄVLING PÅ BLOGGEN!

http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/june/tavling.html



/Elina & Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela