ackadacka

Imorgon..

Publicerad 2010-06-20 17:40:19 i Allmänt

Imorgon är en grym dag. På förmiddagen ska jag installera den nya uppdateringen till min iPhone:):) Hurra, äntligen kommer det en ny uppgradering. Efter ett tiden ska jag och Filippa till NK-rean och spana. Det är Filippas första rea så hon är mycket förväntansfull. Hoppas det finns något sommarfint på barnavdelningen. Risken är ju rätt liten med tanke på att dom med svarta kort får några timmars shopping innan oss dödliga. Rean börjar kl elva men jag orkar inte stå och knö med alla idioter. I vintras var folk helt hysteriska! Det enda som brukar vara värt att köpa är Björn Borg trosor för halva priset. Ja, vi får väl se om man hittar något. Syrran fyller arton snart så en present till henne ska jag kolla efter också. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela