ackadacka

Babybjörn..

Publicerad 2010-06-08 00:27:33 i Allmänt

Jag fick låna en babybjörn-bärsele av Linda förra veckan. Det har vart min stora räddning:) Idag tvättade jag 10 maskiner tvätt. Detta kunde jag göra tack vare att Filippa hängde i selen. Det måste vara någon typ av sömnmedel i selen för så fort hon har suttit i selen i ungefär 10 min så somnar hon. Underbart! Jag älskar babybjörn och Linda:):) Imorgon blir det promenad i babybjörnen för Filippa. Spännande! Min farmor kommer på imorgon. Det ska bli jätte roligt. Hon är grym på att sticka så hon har säkert med sig något fint. Anledningen till att jag inte har bloggar beror på att jag helt enkelt inte har orkat och haft tid. Vi har köpt en ny kamerà så nu kommer jag lägga upp massa fina bilder framöver. Nä nu har lillgrisen äntligen somnat (efter 2 timmars skrik) så jag får passa på att sova en stund. Ciao!!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-08 23:06:05

JA en sådan e grymt bra att ha hemma. underlättar en del. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela