ackadacka

Måndag..

Publicerad 2010-07-05 10:04:12 i Allmänt

Fy vd skönt med måndag:):) Om lite mer än en vecka drar vi ner till mitt sommarställe i Blekinge. Ska bli så skönt. Utedass och gräs under fötterna inpgra dagar. Sitta på terrassen och ost och kex om kvällarna. Åh vad skönt det ska bli. Men det är ett tag kvar så jag får njuta lite hemma innan. Det är så skönt att älsklingen har semester. Man vaknar på morgonen och gör allt i sin egna takt och sen bestämmer man sig för vad man ska göra. Idag blir det nog att ta sig ut till Torslanda och lapa lite sol. Väntar på att resten av familjen ska vakna. Dom sover fortfarande. Jag älskar att ligga och titta på mina fina älsklingar när dom sover. Dom ser så rofyllda ut. Filippa är som en virvelvind när hon sover. Ibland kan man vakna av att man har en fot i armhålan. Haha! Gullunge!

Kommentarer

Postat av: Jennie ♥

Publicerad 2010-07-06 09:05:05

hej tjejen!

hur är allt idag?



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela