ackadacka

28 v..

Publicerad 2010-01-29 17:50:24 i Allmänt

Nu har jag gått 28 veckor. Phu.. Det är nu det börjar bli svettigt. 12 (!!) veckor kvar bara. =) Nu sitter jag och lyssnar på Bob Marley, lill-korven i magen verkar gilla musiken. Det bökas runt rejält.
Jag är super-duper nöjd med min nya telefon. Så jävla gött med gratis surf. Ska fylla den med bilder och musik nu. Gurra har också blivit med iPhone. Hahaha!! Trodde aldrig att han skulle ha en iPhone. Men men, tiderna förändras.

Dags att springa till tvättstugan!

BTW: Idioten som tvättade innan mig hade stängt av maskinen mitt i ett program. Tack för den! Fick sitta och vänta i tio minuter inna jag kunde starta maskinen med min tvätt. Inte konstigt att det blir krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela