ackadacka

Sockerfri..

Publicerad 2010-02-11 07:50:11 i Allmänt

Nu är det tredje dagen utan socker. Det innefattar inte bara godis utan även sylt, juice och flingor. Potatis och mjölk är blodsocker höjande så inget sådant heller. Det börjar gå bra nu. Hade lite abstinens första dagen men nu tänker jag inte på det längre. Kollade mitt sockervärde igår och det låg på 5.7, så det känns bra. Imorgon efter jobbet ska jag gå till fyra gott och köpa godis. (som jag ska äta på lördag) Mmmmm!! Jag hatar att man måste ringa så mycket när man är gravid. Tex till barnmorskan. Idag står två samtal på listan. Barnmorskan och sjukgymnasten. Dom har telefontid mellan 8.30-9.30. Sämsta tiderna. Man jobbar ju då. Ska åka in till jobbet tidigare och ringa alla samtal. Ha det fett!

Kommentarer

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-02-11 12:48:03

hoppas du har en bra torsdag? (:

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-02-11 17:28:39

tack för det (: vad ska du hitta på ikväll?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela