ackadacka

Seriöst..

Publicerad 2010-02-10 17:09:54 i Allmänt

Nu sitter jag på jobbet och har rast. Alla som handlar här är så himla konstiga. Jag var tvungen att gå ut utanför butiken och kolla om någon hade satt upp en skylt där det stog: kom in och ställ valfri fråga!. Folk har frågat om dom konstigaste sakerna idag. Bland annat vad det är för skillnad på a-skatt och f-skatt. Hallå!! Jag jobbar på pressbyrån, borde jag ha koll på det eller vadå? Dessa konstiga människor. Varför får man för sig att fråga mig det?? Haha! Jag och sara har skrattat mycket idag. Jag och Malin var på toys'r us förut. Omg, vilken affär. Så himla roligt att gå runt och lolla leksaker. Vi köpte leksaker till Loke som fyller 3 år imorgon. Det blev ett pussel och en transformer. Han kommer bli super glad. Jag hittade även billiga scrapbooking saker.

Kommentarer

Postat av: Ine Henriksen

Publicerad 2010-02-10 17:35:45

:)

Ha en fin kväll!

Postat av: Ine Henriksen

Publicerad 2010-02-10 21:46:07

Sv: Tack så mycket, visst är det!

Ha nu en fin kväll!

Kran

Postat av: a home far away

Publicerad 2010-02-11 04:20:04

Hahah, vilka roliga kunder, kanske Dolda kameran? fniss



Ha en fin torsdag

Kram Gunilla i Singapore

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela