ackadacka

Koma..

Publicerad 2010-02-26 12:14:16 i Allmänt

Jag är sä jävla trött. Sova sova sova.. det är det ända jag vill göra. Gick upp tidigt imorse och nu har jag sovit en timma till. Längtar redan tills när jag kommer hem ikväll och får lägga mig i sängen. =)=)

Gårdagen tillbringades i stan med Emilia, Linda och Sofie. Så nu har jag inga pengar kvar av min FETA lön jag fick ut. Men jag har fina kläder att ha på dopet iallafall. Intalade mig själv att jag kunde hitta något fint på Gina som skulle passa, jag misstog mig. Det blev H&M´s mamma avdelning tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela