ackadacka

Frukt är godis..

Publicerad 2010-02-09 09:40:03 i Allmänt

Igår var jag hos barnmorskan. Allt såg bra ut förutom att jag hade lite högt blodsocker. Så nu är det slut på godis och annan skit. Det får bli på lördagar bara. Tråkigt! Men det är lika bra det, orka få diabetes liksom. Nä fy fan! Jag fick låna en blodsockermätare av Malin så jag kan kolla mitt socker lite då och då.
FRUKT ÄR GODIS!

Idag ska jag jobba kväll, så jävla tråkigt. Innan jobbet blir det date med Sofie. Yeyh! Vi har inte träffats på hur länge som helst. Ska ringa sjukgymnasten också. Måste få hjälp med min rygg. Den är katastrof. Inte konstigt kanske. Väger ju trots allt 95kg nu. Hehehe!! Fast det är ju inte bara jag, det är ju lille också så det kanske inte är så mycket, jag är ju faktiskt lång. =)

Nä nu måste jag diska upp alla gamla matlådor som legat i frysen.

CiaO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela