ackadacka

Dessa åsikter..

Publicerad 2010-02-03 10:41:14 i Allmänt

Nu måste jag spy lite galla på saker som jag stör mig på.

Jag är så jävla trött på att höra folks åsikter om hur jag och min mage ser ut. Så här kan det låta på jobbet:
"-Åhhh vilken stor mage, ska du ha tvillingar? Jag var ungefär lika stor som dig när jag väntade tvillingar"
"-Men gud vad liten du är! Jag var mycket större"
"-Jaså du ska snart ha, det ser man."

"- Vad stor du är!"

Jag förstår inte hur folk orkar bry sig. Jag bryr mig inte om min mage är stor eller liten, så länge barnet håller sin kurva så är ju allt bra.
Alla dessa jävla åsikter. Vem bestämmer om en mage är stor eller liten? Jag ska ha om 11 veckor. Det är nu barnet börjar växa. Alla som har egna barn borde fan veta hur irriterande det är. Jag ska aldrig kommentera en annans mage. Det är faktiskt lite oförskämt!

Sen blir jag fruktansvärt trött på att alla som man träffar ska ta på magen. No offense till mina kompisar som jag känner men alla ni andra. Det ligger liksom en människa där inne. Man rör inte någon annans mage.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-02-03 17:11:02

Hahaha, på dom bara ac!

Och du, prova att kommentera deras magar. "Oj vilken svullen mage du har... Jag vet precis hur det kan kännas, jag såg alltid ut så innan mens!"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela