ackadacka

Jag vann..

Publicerad 2010-12-02 22:56:59 i Allmänt

Jag har vart med i en tävling på en blogg. Och kan ni tänka er, jag vann. Och det åtråvärda priset är ett presentkort på barntavlor.se. Så nu väntar jag på mitt presentkort så att jag kan beställa en fin tavla till lillkorvans rum. Åh vad roligt! Det ska bli kul att börja göra oordning hennes rum. Jag tänker då inte h det vitt, vitt och rosa (även om det är väldigt snyggt). Massa färger och leksaker. Har kollat in en del bloggar och jag tycker fan synd om ungarna. Väggar är vita, det står en gammal gunghäst från 30-talet i ett hörn, vita möbler, träleksaker och antika gosedjur. Det är jätte fint och harmoniskt men det passar inte ett barn, ett barn ska ha färg och form runt sig. Nä, tacka vet jag röd Micki spis, lådor med leksaker, en rolig matta och lite stök. :):):) Imorgon blir det BVC besök för vägning och träffa mammor för att snacka barnsäkerhet. Spännnde! Nu blir det sova.

Kommentarer

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-12-03 17:58:41

Göra ikväll? Kolla på Idol? :P

Postat av: MS CHANNEL BLACK

Publicerad 2010-12-04 01:20:49

Barn triggas av färger, så du tänker helt rätt! Vitt, kalt och sterilt hinner man ha det som vuxen resten av sitt liv - om man nu vill stirra in sig i en vägg för o leta fläck :S Trevlig helg ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela