ackadacka

Fredag..

Publicerad 2010-12-17 09:33:40 i Allmänt

Idag kör vi lugna puckar här hemma. Jag är snorig och har ont i halsen. Jag ska köra på pyjamas till kl 13. Då kommer Gurra hem och då ska jag ta en efterlängtad dusch. Jag ska börja planera inför jul också. Vem ska fixa vad och så måste jag göra gröt en gång till. Jag måste ju få till den perfekta gröten till julafton. Ska försöka övertala Gurra om att vi måste köpa en gran idag också. Julmusiken sprutar ut ur högtalarna. (Stackars jobbargubbar, men jag måste ju överrösta dom med något.)
Denna julen kommer bli så himla bra. Delvis för att jag håller i värdskapet men också för att det är F´s första jul. Så himla spännande. Jag vet ju vem som kommer få flest julklappar. =)=)


Mammas Prinsessa <3

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-12-17 10:41:41

världens sötaste flicka =)

Postat av: Fiffi

Publicerad 2010-12-21 09:12:35

Gullis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela