ackadacka

Flytta..

Publicerad 2010-12-07 22:28:55 i Allmänt

Det finns inget jag hatar mer än att flytta. Jag har bott i flyttkartonger rätt mycket sen jag flyttade hemifrån. Det började med tt jag fick hyra en kompis killes etta på 28kvm i Johanneberg. Bodde där svart några månader också. Där bodde jag i ett år, jag älskade den lägenheten. Shit vad mycket fester jag hade. Ojoj! Jag bodde där mellan 2002-2003, tror jag. När jag inte pallade att bo svart längre så flyttade jag till ett kollektiv och bodde där i några månader. Det var grymt kul, mysigt och gemytligt. När tanten som ägde huset dog så var vi tvugna att flytta. Jag flyttade hem till min vän Christian, herregud vilken ungkarl han var. Haha!! Vi hade fest 24/7 och kylen var fylld med öl och vi hade så kul ihop. Axel bodde granne med oss och en tjejpolare bodde några våningar upp. Det kunde inte bli bättre. Om vi Inte satt hemma och lyssnade på musik så vag vi på krogen eller på jobbet. Det var det enda vi gjorde jobba, åt och drack:):):) Vilka tider. Vi blev vräkta ur lägenheten, fogden kom och tömde hela lägenheten (jag stod inte på kontraktet så jag drabbades inte mer än att jag blev vräkt). Jag fick reda på det dagen innan vi blev vräkta. Jippie! Varför vi blev vräkta behöver jag inte ta upp här. Det är löst nu och jag och Christian blev inte ovänner eller så efteråt. Jag fick slagga hos axel i några nätter och sen flyttade jag hem till en annan lillkompis. Där bodde jag i ca 6 månader. Sen flyttade jag in hos Gurra i hans lägenhet och nu bor vi tillsammans i en grymt fin lägenhet. Massa saker har försvunnit under dessa flyttar, smycken, Köksredskap och minnen. Men det är väl smällar man får ta som ung och dum?! Iallafall. Det var inte detta jag skulle skriva om och nu har jag glömt av vad jag egentligen skulle skriva. Dags att sova, imorgon bär det av hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela