ackadacka

Publicerad 2010-04-08 09:16:14 i Allmänt

Idag är det torsdagen den 8/4. Det innebär att det är exakt två veckor kvar till beräknad födsel. Tjoho!! Jag räknar dock emd att gå över tiden några dagar. Jag, min syrra, min mamma och min morbror är födda för tidigt. Så man kan ju alltid hoppas att lillen kommer på utsatt dag eller 2-3 dagar innan.
Idag ska jag till PoP och kolla in deras REA. Har dock fett lite pengar denna månaden men man kan ju alltid kolla. (alla vet ju hur det brukar sluta)

Imorgon är det ju baby och barn mässa. Det ska blir riktigt roligt. Tyvärr så har alla som skulle med bangat så jag får gå själv. Fast det kan vara rött skönt bland alla barn, vuxna och barnvagnar som kommer finnas inne på mässan. Om jag känner mig själv så kommer det gå rätt fort för min del. Blir ju så himla trött när jag rör på mig. =) Men är du sugen på att hänga med så slå en signal. Jag hade tänkt vara där vid 11-12 tiden.

Nä nu ska jag kolla på recept till middagen ikväll. Köttgryta kanske?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela