ackadacka

TGIF..

Publicerad 2010-04-16 09:37:21 i Allmänt

Vårat internet hemma är ur funktion. Eller ja, det fungerar men man loggas ur hela tiden. Tur att jag har fri surf i telefonen:):). Vaknade nämligen kl 5 imorse och kunde inte somna om. Yeyh! Då är ju internet bästa sättet att underhålla sig med. Idag har jag vart gravid i 39 veckor. Det är sjukt lång tid. Detta firar jag genom en halvdag på stan. Ska möta emma vid 12 för en sväng på stan. Och vid två tiden ska jag möta mormor. Ikväll blir det hem till mamma och käka gratinerad hummer och räkor. Måste ju passa på att äta sånt innan jag ska börja amma. Gött väder är det då det får bli en promenad till stan. Kan ju lägga mig på mammas altan i eftermiddag och sova middag:):) Jag ska nog festa till med en alkoholfri öl idag. Hurra för mig själv liksom!

Kommentarer

Postat av: June

Publicerad 2010-04-16 13:06:49

SV: Ja, åtminstone när man bara har 40 kronor på kontot :) Men jag kanske går dit efter löning och ser om den finns kvar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela