ackadacka

Snart snart..

Publicerad 2010-04-18 13:44:58 i Allmänt

Nu är det bara 4 dagar kvar till bf. Idag klev jag in i en lycko-bubbla. Vill typ lipa för att jag är så himla glad och lycklig. Snart har jag min lilla korv jämte mig här i soffan. Blir euforisk när jag tänker på det. :):) Jag har fortfarande inget internet hemma, jag får surfa på telefonen. Så himla jobbigt. Allt är så pluttigt och smått på skärmen. Måste anmäla min föräldrapenning på internet och kan bara göra det på datorn. Så det blir nog inte att jag tar ut några dagar för denna månaden. Jag får ta ut extra nästa månad. I fredags beställde jag ett par ny Ray Ban glasögon på NK. Mina första riktiga solglasögon. Jag ska vårda dom med kärlek:):) Om 2 veckor kommer dom. Förhoppningsvis kan jag ta en promenad in till stan då med min sjukt snygga barnvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela