ackadacka

Halsbränna..

Publicerad 2010-04-07 03:20:15 i Allmänt

Helvete vilken halsbränna jag har. Jag tog Gaviscon innan jag gick och la mig för att slippa detta. Hjälper i 12 timmar står det på flaskan. Yeah right! Nu sitter jag i vardagsrummet med en kudde under fötterna på bordet, en kudde bakom huvudet och en kudde i svanken. Åhh vad roligt det är att vara gravid. *not* Kan inte ungen komma ut snart!! Imorgon blir det Naturhistoriska muse'et, om jag orkar. Får se hur många timmars sömn det blir.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-07 09:38:43

Ja den sista tiden är inte dans på röda rosor. Men det är snart över :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-07 10:22:58

Jag hoppas jag slipper halsbrännan! Har inga symtom på det än iaf.. tror ja :) HAr aldrig haft halsbränna så jag vet inte hur det verkligen känns...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela