ackadacka

Gratis..

Publicerad 2010-04-09 14:56:50 i Allmänt

Idag har jag som sagt varit på Baby & Barn mässan på svenska mässan. Det var så himla mycket folk, dvs mammor, barnvagnar och barn. Skymtade en och annan pappa också men dom var inte många.
Jag tyckte priset på inträdet var i högsta laget, men tji fick jag. För dom 120:- som det kostade fick jag minst det dubbla tillbaka. Kom hem med blöjor, nappar, whipes, godis m.m. Det var värt varenda krona jag betalade i inträde. Jag har anmält mig till baby-sim hos aqua baby också. Lika bra att vara ute i god tid. =) Shoppade 2 byxor och en body till lillen. Det fanns en del kläder men det mesta var till lite större barn.

Detta kom jag hem med:



Gratis är gott som mamma säger! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela