ackadacka

En tanke..

Publicerad 2010-04-22 09:56:30 i Allmänt

Kom att tänka pä en sak appropå ingenting. Jag övningskörde med mamma för ett x antal år sedan. Bilen stod parkerad i ett jätte smalt garage. Och varje gång vi skulle övningsköra så fick mamma köra in och ut bilen ur garaget. Jag stod vid sidan och kollade noga på hur mamma fick in bilen i garaget. Dagen då jag klarade min uppkörning så körde jag in och ut bilen själv. Utan att tveka och med värsta självfötroendet. Samma sak händer nu, fast nu gäller det blöjbyte. Varje gång Linda är här med Emilia så står jag bredvid och kollar på. Kollar in den rätta tekniken. Jag har aldrig bytt blöja på Emilia och hade Linda frågat så hade jag sagt nej tack. Jag vågar inte. Men den dagen min lilla korv tittar ut då vet jag att jag kommer klara det galant. Erkänn konstigt? Undra varför det är så?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-22 10:07:57

Intressant blogg=)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-22 10:37:01

Klart du kommer klara av det ! Du har inget annat val :P Om inte din karl älskar att byta bjölor vill säga :D hehe Jag är avundsjuk på dig! Jag vill oxå ha BF idag!! Hoppas knytet ditt vill komma ut under dagen eller i morgon.. Jag ska tänka på dig :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-22 19:50:40

Du kommer å bli världens grymmaste morsa! Emilia e ju hur glad som helst i dig, tänk då din lilla plutt=) Läängtar nu tills ja får gosa å lukta på din bebbe=)

Postat av: malin hammarström

Publicerad 2010-04-22 22:47:52

bli medlem och få fler besökare ! Jag gick från 50 per dag till 200 stycken :)



Länk>

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=maaln.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-23 09:27:43

Skrev till dig på familjeliv :) Frågade om du hade facebook :) Vill gärna lägga till dig där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela