ackadacka

Äntligen..

Publicerad 2010-04-18 22:27:29 i Allmänt

Nu har jag fixat så att jag kan surfa på en dator här hemma. Jag får sitta som ett mongo i soffan i vardagsrummet för internetsladden ligger i en list som sitter fast i väggen och som jag inte vågar dra ut och strömsladden sitter i 3 förlängningsladdar för att alla urtag i närheten är upptagna (vågar inte röra en enda sladd, allt är typ kopplat till tv´n eller nåt). Jag har ingen koll på det här. Men nu har jag internet och jag är jävligt nöjd.
Jag bjuder på lite bilder:


Min älskling och jag förra vintern

Jag

Mamma och jag. Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela