ackadacka

Magsjuk så i i helv..

Publicerad 2009-09-14 08:14:02 i Allmänt

Vaknad 03.30 inatt av att jag mådde illa som fan. Gick och satte mig vid toan. Kräktes, galla. FUCK!! Typiskt när man har vart ledig hela helgen att få det när man ska jobba. Inget jobb för mig idag. Magsjukan är bekräftad! Nu sitter jag och dricker resorb. Det är första gången jag dricker det som man ska. =) Dvs vid sjukdom, annars blir det ju att man använder det som bakfylle medecin. Hahaha!! Nyponsoppa står på menyn hela dagen. Med mandelbeskvier. Mmmm!=)=) Nä dags att uppsöka toan.

Btw: Tur att man har två toaletter, en för för friska och en för sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela