ackadacka

Lugnet efter stormen..

Publicerad 2009-09-27 17:14:10 i Allmänt

Nu är det över. ÄNTLIGEN! Jag har dragit mitt strå till stacken och nu får vi se ifall någon annan gör det i framtiden också. (Mamma vet vad jag menar) Gladast blev jag för min fina klocka som jag fick av min älskling. TACK TACK TACK! Fick även ett rosa fat från mateus och en rosa skål från ittala. Bästa presenterna på länge. =) Nu blir det Turkisk mat till middag. Älsklingen ligger på soffan och sover efter en tuff dag. Det var ju första gången han träffade min släkt, stackarn.

Tack å hej!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-28 08:39:30

GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE A-C PUSS LINA

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-09-28 08:54:12



Vilken blogg läser du helst, BLONDINBELLAS, KENZAS eller KISSIES? Gå gärna in o svara i min bloggundersökning!

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela