ackadacka

Lets go bananas..

Publicerad 2009-09-25 07:52:54 i Allmänt

Shit vilken stressig helg jag har framför mig. Idag blir det jobba 9-18, sen storhandling inför söndag. Imorgon ska jag storstäda hela lägenheten, möta mamma i stan och kolla runt lite. Och det viktigaste: Middag på Texas och frälundas första hemma match. Yeyyyyhh!! Kommer bli grymt kul. På Söndag ska jag ha födelsedagskalas här hemma för ALLA. Det vill säga massa tårtor och paket. =) Denna helgen är som gjord för att lyckas.

Frölunda spelade mot Modo borta igår och jag tipade på matchen och vann. Yeyh! 15 gånger pengarna, dvs 150 kr vann jag. Nu kan jag äta lunch med gott samvete.

Dags att fixa iordning lägenheten lite.

Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-09-25 09:06:42

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-25 09:08:06

Tack för igår gumman:)

Imorgon shoppar vi loss:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela