ackadacka

Gatumusikanter? -Ehhh nej tack..

Publicerad 2009-09-05 09:49:47 i Allmänt

Igår när jag stog på jobbet (jobbade kväll) så börjar någon spela på ett par jävla bongo trummor 18.45!! Skit stressigt att lyssna på och han spelade exakt likadant hela tiden. Jag gick ut och kollade, det stod typ 50 pers och kollade och applåderarade fanatiskt efter varje låt(?!). Efter 30 min (att jag stod ut är ett under) ringde jag securitas och sa att det inte går att arbeta när man hör idioten spela. Efter 10 blev det tyst. Då stog jag på jobbet och njöt, inte bara av att trumslagen upphörde utan över att jag njöt lite av min elakhet. Mohahahahahaha!! Jag är nöjd med mig själv! =)

BTW: är det inte olagligt att spela på gator och torg? Kanske ska ringa polisen nästa gång! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela