ackadacka

Fredag..

Publicerad 2009-09-04 12:38:23 i Allmänt

Ingen rolig Fredag idag, jobba 15.20.45. Jag peppar mig själv genom att tänka på att jag ska ha fredagsmys hemma idag, själv. =)=) Chips med dip! Mmmmm!! Är så sjukt jävla trött. Vaknade 08.00. Gick och tränade i en timma, sen åt jag frukost, surfade på datorn och duschade. Sen somnade jag i typ 45 min. Hahaha! Mina jobbhelger är deprimerande. Stängning 3 dagar i rad, hej då socialt liv. =(
Funderar på att dra till supersuchi innan jobbet och äta en 7 bitars insideout. Dom är så himla goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela