ackadacka

Det blir aldrig som man tänkt sig..

Publicerad 2009-10-17 21:22:35 i Allmänt

När jag gick till jobbet idag tänkte jag att jag skulle hem direkt efter jobbet och bara slappa och ta det lugnt. Kanske kolla på SATC idag igen. =) Men så blev det inte. Gurra ringde och frågade om jag kunde passa hans hockeypolares barn. Hmm.. javisst! Klart man ställer upp. Så direkt efter jobbet bar det av till ica för att köpa godis och coca cola. Vill man ha snälla barn så gäller det att kunna muta dom.=) Hehe!
Nu sitter killarna och spelar nhl på xboxet (tack gud för tv och tvspel). Jag ska läsa bloggar och äta pizza. Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela