ackadacka

Bästa lördagen..

Publicerad 2009-10-10 09:05:56 i Allmänt

Vaknade precis. Gött med ledig lördag. Inatt fick jag dock sova i göstrummet för min älskling vägrade att sluta snarka. Sjukt jobbigt att lyssna på. Har man väl börjat störa sig på det så går det inte att sluta. Men gästsängen var förvånandsvärt skön. Utvilad och humöret är på topp. Vid tio ska vi dra in till stan. Jag ska till raglady och gurra ska till någon affär vid avenyn. Vid tolv ska vi äta amerikansk brunch-buffé på lisebergs hotell vid heden. Det ska bli så himla gott. FROOOD!!!
Ikväll blir det sverige-danmark hemma hos Mathias och Linda. Tacos! Mmmm! =)

Lördagen går i matens tecken. =)

Puss puss

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-10-10 11:05:01

Matens tecken???

VÅGENS tecken skulle jag/Lasse vilja säga,hahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela