ackadacka

Sprattel sprattel..

Publicerad 2009-11-24 14:42:34 i Allmänt

Nu sitter jag vid datorn och har precis käkat världens goaste paj com min älskling gjorde igår. Mums.. Till detta drack jag en cherry coke. Nu sprattlar det för fullt i magen. Tror lillen har sockerkick. =) Sorry!
Idag på jobbet fick jag lite ilningar i ljumsken och ner i benet. Gjorde ont och var skönt på samma gång. Älskar alla saker som händer i kroppen. Det är så himla häftigt och man känner sig som en bubblande maskin. Det är tur att man har erfarna nära och kära att ringa till när oron sätter igång.

Nu ska jag spränga en gravid-myt. Alla säger hela tiden att man kan äta vad man vill när man är gravid, att man inte behöver bry sig. Men så är det inte! Jag kan inte äta mögelost på pepparkaka, salami, chevré ost + alla andra dessertostar, färsk tonfisk och blodigt kött. Detta är mat som jag verkligen älskar att äta. Så säg inte att man kan äta vad man vill för det kan man fan inte. Igår glömde jag av mig i 5 minuter och åt en macka  med rökt lax på. Ajjabajja! Jag kunde inte låta bli, jag var så himla sugen att jag glömde av.

Nu ska jag julpyssla här hemma.. kanske kommer upp bilder senare..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-24 14:53:55

jag hänger ju inte alls med känner jag



GRATTIS :)



Hur långt har du gått? Vad har du fått för datum?? KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-24 15:38:59

Halllå!

Om jag inte minns helt fel så finns det mjuka ostar som är pastoriserade (inkl mögel och chevre ost) Sen om du fryser salamin i 3 dagar så kan du äta den. Sen dör du ju inte om du äter rökt lax nån gång =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela