ackadacka

Oplanerat..

Publicerad 2009-11-25 10:57:56 i Allmänt

Nu blir det stan och möta karin för en snabb fika och en sväng i lite affärer. Alltid lika kul att gå i stan med Karin. Vi tycker om nästan likadana saker. =) Jag skulle behöva ett par nya byxor men det får vänta. Det är en sån där tråkig sak att köpa. Mamma-jeans liksom. Det låter ju till och med tråkigt.
Imorgon är jag ledig och då jävlar ska jag julpynta här hemma. Nä nu måste jag skynda mig. Ska vara i stan om en timma och måste duscha, bädda sängen och fixa.

Ciao ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela