ackadacka

Nu börjas det..

Publicerad 2009-11-25 22:06:50 i Allmänt

Idag var jag och Karin på SoHo och tog en thé i deras underbaramiljöer. Det regnde som fan innan så det var riktigt mysigt att sätta sig ner med stor kopp thé. Sedan gick vi till NK och spanade in allt vi ville ha. Extra länge blev vi kvar inne på barnaffären. Shit vilka underbara kläder det fanns där. En silvrig dunjacka från Tommy Hilfiger blev favoriten, så himla cool. Hahaha!!
Karin shoppade ett täcke till sin svärfar och jag gjorde en väldigt ångestfylld investering. Jag köpte ett par mammabyxor. GHAAA!! Fick en ångestattack efter att jag betalat. Som tur är så betalar jobbet byxorna, ska ju bara jobba i dom. Men ändå! Sjukt bekväma var dom dock. Äntligen kan jag röra mig på jobbet. Kände mig vid som en gymnast och smidig som en ninja med alla nya rörelser som jag inte kunnat göra innan på grund av trånga byxor.

Lägg märke till hur Karin verkligen försvinner bakom byxorna. Nu kanske ni förstår ångesten. Byxorna har storlek M! Usch! Hemska bild, tur att jag kan bjuda på mig själv och att dom sitter helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela