ackadacka

Fredag..

Publicerad 2009-11-27 10:36:27 i Allmänt

Idag är det äntligen fredag som alla säger. Men inte för mig. Ska börja dagen med att gå till tandläkaren och borra. Efter det ska jag jobba hela eftermiddagen och kvällen. Kul att stå på jobbet med hela käften bedövad, hoppas bedövningen släpper fort. I helgen blir det att jobba varje dag. Tråkigt som fan men någon måste gör det med. Jag är inte ledig förän lördag nästa vecka. Fy farao!

Nästa vecka blir spännande. Förhoppningsvis kommer Lindas Bebbe ut (Åhhh vad jag längtar efter denna lilla människa). Och jag och min älskling på ultraljud igen (det häftigaste jag har vart med om).

Här är lite bilder på den delikata brunchen från igår:

CEREALS

Tjocka pannkakor

Choklad sirap

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-12-01 09:22:02

dom där flingorna ser ju farliga ut :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela